30 DECEMBER 2017
Singapore. En stad jag numera kan kalla mitt hem. Vilken konstig, men samtidigt otroligt häftig känsla. Jag ska härmed tillbringa halva mitt 2018 i denna fina stad/land. Jag tror det kommer bli något helt fantastiskt. Vill du följa med mig på min resa som utbytesstudent rekommenderar jag dig att följa mig på bloglovin, eller kort och gott bara vara grym på att gå in här var och varannan dag. Min ambition är att uppdatera så ofta det bara går, men ibland kommer ju det som kallas livet i vägen. Och det måste man väl ändå försöka leva. 
 
Hur som.. Vem är jag då? Antagligen läser du detta för att du redan känner mig, men om (mot förmodan) inte; jag är en tjej som i vanliga fall pluggar järnet (eller åtminstone får det att försöka se ut som så haha), gillar att träna, älskar att leta efter ny musik på Spotify, avgudar att resa och tycker att det är rätt så kul med kläder, mat och fotografi. Med andra ord är jag väl rätt lik alla andra.. Mina rötter finns i Oslo och Sundsvall men jag har sedan 2014 bott i Stockholm. Vill du veta mer får du väl läsa vidare senare. Nu är det nämligen natt i Singapore och jag fyller år, så ska ta och lägga mig så att vi får något ut av morgondagen. Nedan kommer några bilder från vår första riktiga dag i Singapore, vilket var idag. Kram på er. 
 
1 och 2:Vår resa från Stockholm till London. Vi tog ett kaffestopp i London och fick förbi världen mysigaste flygplatsbar.
 
3: Min första måltid i Singapore, ris med broccoli, pumpa och tofu. Blir nog bättre imorgon. 4: När vi hade 11 minuter kvar innan det var dags att landa i Singapore och man var sådär alldeles pirrig i magen.
 
5: Idag kikade vi på lägenheter inför vårt utbyte. En av lägenheterna hade denna amazing pool. 6: Nära lägenheterna låg ett food center och på väg dit var det massa vackra träd.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress