Walking through a cloud forest
 
I söndags natt kom min lillasyster och hennes vän Julia som är ute och backpackar hit för att hälsa på oss i Singapore. Gårdagen bestod därför av lite turistande. Vi besökte Cloud Forest, som är ett stort växthus med vattenfall och djungel. Var riktigt fina vyer där inne! // My sister and her friend has arrived in Singapore. Therefore, yesterday we visited Cloud Forest which is a greenhouse with waterfalls and an indoor jungle.
 
Detta var min outfit. Top från Zara, shorts från Bikbok, sandaler från en liten butik i Oslo (vid Grensen), klocka Triwa, snodd (som jag använde som armband) forever21. 
 
Som avslutning - en bild på mig och Jonas. Synd att jag förstörde bilden bara, haha. Hoppas ni har en fin tisdag! Här i Singapore pluggar jag på inför quiz och presentation idag och midterm imorgon. Efter det är det bara tre tentor to go och sedan är det sommarlov för min del! LÄNGTAR! Kram på er! 
 
// Finish - a picture of me and Jonas. Too bad I ruined the pic haha. Here in Singapore I am studying today. I have a quiz and a presentation in a couple of hours and a final midterm tomorrow. Then it's just three exams and then I'm off - vacay here I come! Cant wait! Hugs. 
Alice Lindström

sv: det känns bra att vara hemma. Förstår att du saknar Sverige!

Åh vad mysigt!

Carolina

Mysigt! Härligt att systern din kom på besök :D

emelie andersson

Åh vad vackert :)

Julia Svensson

Åh så vackert!

Louise

Underbara bilder! :D

Jonna

Men åh vad härligt 😻

my

Men åh så härligt :)

Johanna Utterberg

Så härligt med lite turistande! Saknar Singapore när jag ser bilderna, är helt klart ett av mina favoritställen i världen!! :) Kram

Netti Starby

Vilka härliga bilder! :-D

Sara Ekman

så fint <3

Ellen Gräntz

Så himla fina bilder!

Matilda Berlin

Men alltså WOW vad magiskt det ser ut!! <3

Isabella

wow så häftigt!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress