Botanic Gardens
Okej, förbered er på en smärre bildbomb. I torsdags var det min och Jonas halvårsdag (haha vi failar alltid att fira vår årsdag så nu bestämde vi oss för att fira vår halvårsdag) så då cyklade vi till Botanic Gardens som är en stor park med massor av vackra träd, blommor och vyer. 
 
Klassat som ett av världsarven.
 
Man kunde köpa fiskmat från en maskin och mata fiskarna om man ville.
 
En superstor ödla simmade runt, såg ut som en minikrokodil, ungefär som en sån jag stötte på när jag sprang i Chinese Garden förra veckan.
 
Vi kilade in i Orchid Garden och fick tom komma in gratis för att vi är studenter. Det var så vackra orkidéer där, och Jonas som älskar dom blommorna var helt till sig, haha. Vi passade även på att köpa glass som var gjord på färskpressad juice, så gott när det är så varmt. 
 
Och detta hade jag på mig. En blommig klänning!
 
Så mysigt par som satt i trädgården och hade picknick.
 
 
Wow alltså, det var såå fint i Botanic Gardens och Orchid Garden! Rekommenderas starkt om ni är i Singapore. Kostar ingenting dessutom, passar bra för fattiga studenter. 
maja söderberg

Fina ni, vilken mysig liten dejt :)

Svar: ja det var riktigt mysigt, kram <3
evelineinabox.blogg.se

Linnea Kinis

vad fint det såg ut där :)

Svar: det är det verkligen! rekommenderas om du har vägarna förbi singapore :D
evelineinabox.blogg.se

Ellen Gräntz

Så himla fint!

Svar: det var det verkligen :D kram
evelineinabox.blogg.se

Alice Lindström

åh vad fint!

Svar: ja verkligen :D
evelineinabox.blogg.se

Meg

men wow wow wow! där skulle jag gärna vilja ta en promenad och picknick, ser helt underbart ut :) dock är den där feta ödlan lite skräckinjagande, men hade ändå gått dit!! haha

Svar: haha ja den var lite läskig faktiskt, men ändå cool! :D
evelineinabox.blogg.se

Ida - foto & häst

Åh så vackert!!

Svar: ja visst är det? :D kram på dig!
evelineinabox.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress