Last night you we're my valentine
 
Igår var det ju valentines och även om jag tycker att den dagen är till för att visa alla du bryr dig om att du faktiskt gör det, och inte bara din partner, så passade jag och Jones på att klä upp oss lite och dra ut på stan. Vi hamnade på ett supermysigt ställe som hette Tanuki Raw. Rekommenderas!
 
 
De hade happy hour på sashimi och ostron + drinkar. Så det blev ju en rätt bra kombo. I tillägg beställde vi in sötpotatisfries med tryffelsås. Himmelskt gott alltså!!
 
 
Denna fina var min valentine. ♥
 
 
Men tror Jonas ville att jag skulle se på honom som jag såg på ostronen.. 
 
 
Efter maten strosade vi runt på gatorna i Singapore där de hade valentine-pyntat. Och då passade jag på att ta en bild eller två för att min nya klänning matchade blommorna hehe. Hoppas ni hade en fin valentines! Kram på er.
Ellen Gräntz

Åh vad god maten såg ut!

Ida - foto & häst

Åh så mysigt och härliga bilder! :)

Svar: tack <3
evelineinabox.blogg.se

Netti Starby

Vad mysigt ni hade det! <3 Kramis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress