Summer in February
 
 
Jag är en rätt så rastlös person, och på vår weekend till Bali förra veckan var nog faktiskt detta den enda gången jag befann mig i poolen. Men jag kan ändå förstå charmen med att ligga och lata sig vid poolen och läsa en bra bok, speciellt när man har denna vackra utsikt som vi hade från vårt hotell i Canggu. P.s, lovar att jag inte är skitsur på sista bilden, det var bara väldigt ljust ute och jag var supermegaförkyld. Kram på er!
Netti Starby

Åh det ser verkligen underbart ut! :-D Kramis

Svar: tack :) kram
evelineinabox.blogg.se

Ida

Åh vilken dröm!! Skulle vilja åka till bali men är sååå flygrädd :(

Svar: Åh nej vad tråkigt, du får mjukstarta lite med att resa en kort resa, då brukar man komma in i det :) kram
evelineinabox.blogg.se

Anonym

Är det dyrt att hyra detta hotell du är på just nu,
?
Är det barnvänligt,?
Vi funderar på att åka dit
Kram

Svar: Det var lite dyrare än övriga hotell i området, men också väldigt värda pengar då det kändes superlyxigt och inte alls så dyrt som man skulle kunna tänka sig! Det fanns en barnpool där och restaurang, god och barnvänlig frukostbuffe. Jag rekommenderar det i alla fall! :) kram
evelineinabox.blogg.se

elin

Wow så härliga bilder!<3

Svar: tack snälla! :) kram
evelineinabox.blogg.se

My

Ååh underbart!!

Amandaa

Men alltså gud vad underbart, hade gjort allt för värme nu alltså haha!<3

Svar: haha förstår det, men hang in there! sommaren kommer snabbare än man tror :)
evelineinabox.blogg.se

Julia Svensson

Åh så fina bilder!

MALINDENISE

Wow vilka härliga bilder! :D

Svar: tack :D kram!
evelineinabox.blogg.se

Linda

Åh så avis alltså. Längtar så till värmen nu. Vad glad att du slipper Sverige, detta mörka halvår vi är inne i. Galet trött blir man alltså!
Haka gärna på mitt bloggkärleks tåg ;)
Svar: Ja den är bra, sedan att Kinnaman är med gör inte saken sämre direkt,hehe.

Svar: Åh förstår dig, men snabbare än man vet är det sommar ;)
evelineinabox.blogg.se

hanna

Ja men eller hur :D kul att flytta så man kan inreda en massa nytt hihi!
asså åååh jag vill också åka till bali, men jag att jag är precis som du att jag inte skulle klara av att ligga still vid poolen haha! :D
jag tycker om att utforska när man väl är utomlands!

Svar: håller helt med! haha kram
evelineinabox.blogg.se

Ellen Gräntz

Wow vad fint!!

Svar: tack snälla! kram
evelineinabox.blogg.se

MALIN

Vilka fantastiska bilder! Kram

Sara Ekman

underbart <3

Matilda Berlin

Men alltså åhh vad underbart det ser ut!! Längtar verkligen så tills när jag ska dit!! <33

Svar: Ja vart är det du ska?
evelineinabox.blogg.se

Alice

Åh, wow, så vackert! ^^ Kan ju verkligen vara skönt ibland att bara slappa, även om jag också är en rastlös person, haha!

maja söderberg

Haha jag är nästan tvärtom, älskar att bara ligga vid poolen!!

Svar: haha, skönt ändå det! Då är du nog bättre på att chilla än vad jag är ;)
evelineinabox.blogg.se

Alice Lindström

sv: menar du resorten vi bor på eller själva området? rekommenderar egentligen å båda. Vi är som sagt på Railay Beach, vilket inte är så mycket mer än en strand och en del turistaffärer och restauranger :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress