The day through my phone
Köpte ett racket idag och spelade mitt andra tennispass någonsin (det första var i helgen med Frida, Petter och Jonas på Bali). Vi har ju egen tennisbana där vi bor, så nu kommer jag minsann utnyttja det maximalt! I'm gonna be a pro, watch out! 
 
Hade en föreläsning idag och kunde inte motstå att köpa med mig en matcha espresso fusion. Det 
är farligt att ha starbucks på skolan, haha. En kul grej förövrigt är att på föreläsningarna sitter det alltid någon Singaporian och käkar chips, känns lite som att man är på bio. Kanske det jag kommer göra om någon månad med? Haha, we will see. // Tennisproffset nr 1. 
 
Passade på att käka sushi på rullband. Det är såå gott, men ni ska veta hur mycket skumma saker som kom på bandet. Typ sushi med ost på (den var verkligen inte god!) och maki med majs, haha. Men hur som helst var det amazing och man rullade hem. 
Amanda

Sådan härlig dag men tråkigt att den inte var god :(

Svar: Ja men allt annat var gott så det vägde upp :)
evelineinabox.blogg.se

Linda

Men VA, haha käkar dom chips på föreläsningen? Galet ju! Låter ju så!! Tennis som är sååå roligt!
Svar: Tack, mina favoriter i alla lägen!

Svar: Haha ja, det är så märkligt..
evelineinabox.blogg.se

Gabriella

Åh så trevligt!!

Svar: tack :) hoppas du tyckte om det!
evelineinabox.blogg.se

Meg

men wow, egen tennisbana och allt! låter extremt härligt :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress