Viewpoint
 
Beachclub at Sentosa. Vi fick tryffelfries, men dom vi fick förra veckan var såå mycket bättre! // We had truffle fries, however, the ones we had last week were much better!
 
1. Sunset at Sentosa. 2.Viewpoint Marina Bay Sands.
 
Godmorgon från Singapore! Idag var min plan att gå upp halv nio och plugga. Halv elva kommer Jonas och väcker mig och gissa om jag fick världens chock att klockan var så mycket. Jag hade alltså sovit över tio timmar! Men nu är man åtminstone utvilad, i alla fall relativt. Har varit så otroligt trött den senaste tiden, vilket är rätt konstigt då man får sin soldos, men inte för mycket, och samtidigt sover jag bra. Men kanske är huvudet inställd på svensk vinter och mörka dagar, haha. 
 
Idag har jag skolan och plugg, samt kaffe som står på schemat. Varit såå kaffesugen senaste dagarna och har börjat sakna saker jag aldrig trodde jag skulle sakna. Typ som kanelbullar, haha. Men som tur är finns svenska fik, IKEA och brunchställen i Singapore, så man kan få sin dos av Sverige ändå.
 
Ovan är några fler bilder från i helgen. Vi såg Singapore ovanifrån och besökte en beachclub, samt gick på nattsafari, vilket var såå mysigt! Jag ska verkligen göra en Singapore-guide senare och ge er massa bra tips. Trots att Singapore är rätt dyrt är det verkligen värt att spendera några dagar här!

Matilda Berlin

Men alltså guuu vad underbart det ser ut!! Man blir inte alls lite avis nej ;) Kram sötaste <3

Svar: haha söt du är! men snart är det bali för dig med ;) kram <3
evelineinabox.blogg.se

Meg

alltså är sååå avis på att du får bo i en sån cool stad!! utsikten från marina bay sands ser ju episk ut !

Svar: men dublin är ju inte helt fel :D ääälskade det när jag var där! men singapore rekommenderas å andra sidan om du har tankar om en annan stad någon gång ;) kram
evelineinabox.blogg.se

Iselin Renée

Så fine bilder :)

Svar: tusen takk <3
evelineinabox.blogg.se

elin

Blir så avis på dig!

Ellen Gräntz

Haha åh, Ikea är så tacksamt att ha när man är utomlands en längre period :)

Svar: haha verkliigen! trodde aldrig jag skulle sakna kaviar så mkt som jag gör, då är ikea life-saver ;) kram
evelineinabox.blogg.se

Amanda

Men alltså gud vad underbaaaart!!! Ser dröm ut!

Svar: hehe tack, kramar <3
evelineinabox.blogg.se

Julia Svensson

Åh så fina bilder!

Svar: tack snälla <3
evelineinabox.blogg.se

Josäfin Andersson

men alltsåååå åh vad härligt!

Veronica Möller

Vilka härliga bilder! :)

Svar: tack snälla! kramar
evelineinabox.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress