23rd of January
 
Åh, denna fina stad. Idag har skola, simning och träning stått på schema, sedan gick jag vilse på campus och trodde att jag aldrig skulle hitta ut, så stort är det! Sen har jag bokat in en spontanare på torsdag till Tioman, en paradisö i Malaysia med några kompisar jag mött här i Singapore. Det blir nog bra, lite semester innan jag ens börjat plugga ordentligt haha. Ska se till att fota massor och uppdatera reseguiden om vad som finns att göra där. Nu är jag så trött att jag somnar, imorgon ska jag hämta ut mitt studentvisum så att jag faktiskt får lämna landet och komma tillbaka igen. Hare gött!
 

Oh, this beautiful town. Today I went to school and did some excercise and then I got lost at campus, didn't think I would find my way out of there, that is how hugh the campus is! I actually booked a trip to Tioman as well, a paradise island in Malaysia with some friends I met here. I will take a lot of pictures, I can assure you. Now I'm too tired to function, goodnight!
maja söderberg

Wow vad fint!!

Celine

Wooow så coolt det ser ut!

Linda

Men åh så jäkla cool stad alltså! Åh paradisö verkar ju inte helt fy skam. Skall bli kul att få se bilder!
Svar: Ja han är gudomlig våran älskade fralla! Men åh vad roligt,vilken upplevelse! Jag hade nog aldrig velat åka hem,haha. Vem vet du kanske blir kvar ;)

Madde

Åh Tioman! Jag tog mitt dykarcert där! Dock med en dykklubb från sg. Man kunde trycka sina egna tröjor där med olika motiv. Perfekt minne och går att ha som träningströja. Ha så kul o passa på att dyka!

Madde

Åh Tioman! Jag tog mitt dykarcert där! Dock med en dykklubb från sg. Man kunde trycka sina egna tröjor där med olika motiv. Perfekt minne och går att ha som träningströja. Ha så kul o passa på att dyka!

Josefine

Fina du!

Alice

Åh, så fränt att du pluggar utomlands, och Singapore ju! :D

Meg

Ser fram emot lite drömmiga bilder sen från din resa! 😍

Svar: Hehe :* kram!
evelineinabox.blogg.se

Ellen Gräntz

Så häftigt!

corneliaeriksson.blogg.se

Oj, vad vackert det är!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress