By the pool
Gårdagen spenderades vid vår pool, första soliga dagen sedan jag flyttade hit! Så skönt att slippa allt regn, äntligen!! Igår kväll drog vi på välkomstfest inne i stan, var superkul men helt galet mycket människor. Idag tog vi sovmorgon och drog sedan till Pizza Hut, vilket jag inte ens egentligen gillar, men tänkte jag skulle ge det en chans då jag saknar ost för mycket. Det blev dock lite av en besvikelse måste jag säga, jag är väldigt orutinerad när det gäller junkfood och dagens mat var inte sådär superspännande. Föredrar nog ändå asiatiska maten för att vara ärlig! 
 
På kvällen träffade jag massa utbytesstudenter och fick en buddy från Singapore, så nu ska jag minsann få lite local tips och bli en riktig singaporian, haha! Nu vankas serietittande och choklad som jag köpte med från Sverige. Godnatt från Singis. 
 
1. Yesterday on my way to the All White party. Didn't have white shorts, so I went pink/white. ONE THING: Do you know how difficult it is to have nice hair here?? You curl your hair and five minutes later it looks the same as before, lol. 2. Pizza and an amazing mango tea drink. 
Linda

Men så nice!! <3

Matilda Berlin

Men åhh vad härligt det ser ut!! Vad pluggar du för något btw? =) Kram <33

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress