Postcard from Malaysia
Hittade en gunga vid en strand, klyshigt? Ja. Men så mysigt.
 
Bland höga växter och en väg som nästan var för bra att vara sann blev det en liten fotopaus. Fotografen gjorde ankgång så det var svårt att hålla sig för skratt.
 
Kan inte förstå höjden och maffigheten på djungeln som utgjorde majoriteten av Tioman. Det var sjukt häftigt! Massor av apor och stora ödlor var några av djuren vi stötte på under turen.
 
Tioman, Malaysia 2018.
 
Goddagens! När jag började skriva detta inlägg satt jag på kvällslektion i en kurs som heter Environmental Health & Safety Management och vi gick igenom kemikalier och hur de reagerar med varandra samt hur man kan skydda sig mot dessa. Spännande tycker nörden i mig! Min dag har annars bestått av att dricka kaffe, laga bananpannkakor, tvätta, klippa Jonas hår och att plugga. Inte så superspännande kanske, men för mig var det verkligen en spännande upplevelse att klippa hans hår. Trodde det skulle gå helt åt skogen, men håret är fortfarande kvar och han verkar inte hata mig, så antar det gick vägen. Veckans planer är dock lite mer spännande för imorgon ska jag på Foster the People efter skolan och på onsdag far vi till Bali! Vi ska till Canggu, om någon har varit där och har tips välkomnas dessa hjärtligt. 
 
Ovan är några bilder ifrån Tioman, Malaysia. Hade velat göra en guide om detta ställe, men eftersom inte speciellt mycket var öppet blir det lite svårt. Men vi hann åtminstone vandra lite i djungeln vilket var spännande och vi hittade även otroligt fina stränder, så där får Tioman ett stort plus! Det blev dock inte så mycket bilder just när vi var i djungeln för att det var rätt svårt att fota när man klättrade upp för massa stenar på supersmala stigar med massor av växter kring sig och prassel i buskarna, hehe. Godnatt på er.
NICOLE

Men å så härligt!

Amanda

Det ser så underbart ut<3

maja söderberg

Men åh vilka härliga bilder :)

Svar: Tack snälla! :)
evelineinabox.blogg.se

Meg

wow vilken spännande plats! och åh, vad avis jag är på dig som ska till bali, vill ocksååååå!

Svar: haha, men allt har sin charm, irland är verkligen så fint!
evelineinabox.blogg.se

Gabriella

Såå fina bilder!!

Svar: Tack snälla! :)
evelineinabox.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress