Stop along the road at Tioman
 
Tror inte ni förstår vad fint det var när vi var ute och promenerade på Tioman. Ett av stoppen var denna plats, så här är några fler bilder därifrån. Är ju rätt ovanligt att hitta en klassisk gunga på en strand utan massa turister flockade runt den. Som när jag var på Koh Phi Phi var det kö till en gunga som fanns där, haha. 
 
Hur som, nu är Jonas och jag på Bali, Canggu, rättare sagt. Vårt hotell är så otroligt fint, jag ska visa rooftopen där vi spenderade kvällen och beställde in mat. Idag är det ju super blue blood moon, men tyvärr kunde vi inte se den då det är för molnigt här.. Men, vi hade mysigt i alla fall! Dock har jag blivit förkyld, så efter middagen gick vi bara och såg film på hotellrummet och käkade choklad (hittade Riesen på flygplatsen - DRÖM!). Nu ska jag sova och försöka bli frisk. Hotellfrukosten ska tydligen vara grym här, så ser fram emot den, hehe. Godnatt på er!
Amanda

Alltså åh vad härligt<3

Jennifer

Huuur härlig gunga!? :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress