Take me to beach
Virgin islands.
 
De har typ happy hour överallt i Filippinerna, här käkade vi pizza för första gången på forever (med riktig ost!) och drack margaritas.
 
Besökte Chocolate Hills på ön Bohol som var såå fint.
 
Alltså, Filippinerna. ♥ Jag tog så sjukt mycket bilder när jag var där. Helt galet. Ni måste åka dit någon gång i ert liv, aldrig sett så fina stränder och så klart vatten. Det var som ett litet paradis. Ber förövrigt om ursäkt för otroligt dålig uppdatering, men nu ska vi försöka få igång bloggandet igen! Hade en tenta igår, så skönt att den är över! Idag kommer en av mina bästa vänner från Sverige hit och hälsar på, som jag längtat! Vi spontanbokade en resa till Malaysia och Thailand nu i helgen, så imorgon far vi. Min vän har aldrig varit i Asien så ska bli kul att visa henne lite olika länder. Hoppas ni har en superfin helg och tagga fredag!
Johanna Utterberg

Åh så härligt det ser ut, måste dit någon gång!! :) Låter kul med besök av en vän, hoppas ni får det mysigt! Kram

Julia Svensson

Åh så fina bilder!

Isabella

Herregud vilket paradis!!

Sara Ekman

Underbart :D Jag har varit i Manila och Puerto Princesa, ääälskar stränderna och de små öarna i Princesa <3

Svar: Vill verkligen verkligen åka dit med! kram
evelineinabox.blogg.se

Matilda Berlin

Men alltså WOW vad underbart det ser ut!!! Och så drömmig pizza ju!! <3

Veronica Möller

Alltså wow vilka härliga bilder!! :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

SÅÅÅÅ härliga bilder!! :)

Svar: tack snälla! kram
evelineinabox.blogg.se

Meg

wow wow wow på bilderna! ser otroligt ut!

Svar: haha kram på dig! <3
evelineinabox.blogg.se

Sofija

Så fint!

Svar: tack snälla! kram
evelineinabox.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress